Rasowe:
* Władza w gaju - zdolność driad, pozwalająca im przejąć kontrolę nad każdą rośliną w jej gaju.
* Syreni śpiew - zdolność syren, pozwala zahipnotyzować słuchacz lub przesłać wiadomość na znaczną odległość
* Absorpcja duszy -zdolność duszożerców, pozwala na natychmiastową regenerację witalności.
* Opętanie - zdolność demonów pasożytów, pozwala na zawładnięcie ciałem nosiciela.
* Ognisty oddech - zdolność ognistych drakończyków
* Tworzenie tornad - zdolność drakończyków powietrza.
* Przemiana w ciecz - zdolność drakończyków wodnych.
* Trzęsienie ziemi - zdolność drakończyków ziemi.
* Oczyszczenie duszy - zdolność aniołów, natychmiast leczy zarówno rany duchowe jak i cielesne.
* Wampiryczne ugryzienie - zdolność Wampirów, pozwala pozyskiwać energię życiową z krwi istot żywych.
* Czerpanie z żył magii - zdolność D'Jini, pozwala na używanie magii z żył magicznych zamiast własnej, wydłuża to działanie zaklęć.
* Niewrażliwość na magię - zdolność rakshasa, kotowate są całkowicie niewrażliwe na magię.
* Hipnotyczne spojrzenie - zdolność Wampir, na pewien czas otumania tego kto spojrzy w jej oczy.
* Kokon - zdolność zwierzołaka - pajęczaka, pozwala na wystrzeliwanie sieci pajęczej i unieruchomienie wrog
* Pajęczy rój - pozwala przywołać stado pająków (zdolność zwierzołaka - pajęczaka)
* Kradzież - zdolność Ripente, pozwala ukraść wzrok, myśli lub włamać się do umysłu, zależnie od specjalizacji konkretnego przedstawiciela rasy.
* Pobieranie energii życiowej - zdolność sukkubów, posługują się one swoim pięknem i urodą, by oczarowywać mężczyzn w ich snach, ale także na jawie. W czasie „snu” zabiera ofierze energię życiową, która jest jej niezbędna do życia. Czasami, gdy pobierze zbyt dużą ilość... Ofiara umiera. Niestety mogą jej używać tylko na jednej osobie w jednym czasie.
*Tarcza - zdolność trian, pozwala na określony czas uodpornić się na wszelkie ataki.
*Wyzwanie - zdolność upadłych aniołów, po wbiciu ostrza w ziemię pozwala zwrócić na siebie uwagę wszystkiego co otacza upadłego.
*Pazury - zdolność Farików pozwalająca używać pazurów zamiast broni
*Zmiana - zdolność motylkowatych i wilkołaków, pozwala na zmianę rozmiaru oraz wyglądu w zależności od pory roku
* Wampiryczne ugryzienie - zdolność Wampirów, pozwala pozyskiwać energię życiową z krwi istot żywych.
* Czerpanie z żył magii - zdolność D'Jini, pozwala na używanie magii z żył magicznych zamiast własnej, wydłuża to działanie zaklęć.
* Niewrażliwość na magię - zdolność rakshasa, kotowate są całkowicie niewrażliwe na magię.
* Hipnotyczne spojrzenie - zdolność Wampir, na pewien czas otumania tego kto spojrzy w jej oczy.
* Kokon - zdolność zwierzołaka - pajęczaka, pozwala na wystrzeliwanie sieci pajęczej i unieruchomienie wrog
* Pajęczy rój - pozwala przywołać stado pająków (zdolność zwierzołaka - pajęczaka)
* Kradzież - zdolność Ripente, pozwala ukraść wzrok, myśli lub włamać się do umysłu, zależnie od specjalizacji konkretnego przedstawiciela rasy.
* Pobieranie energii życiowej - zdolność sukkubów, posługują się one swoim pięknem i urodą, by oczarowywać mężczyzn w ich snach, ale także na jawie. W czasie „snu” zabiera ofierze energię życiową, która jest jej niezbędna do życia. Czasami, gdy pobierze zbyt dużą ilość... Ofiara umiera. Niestety mogą jej używać tylko na jednej osobie w jednym czasie.
*Tarcza - zdolność trian, pozwala na określony czas uodpornić się na wszelkie ataki.
*Wyzwanie - zdolność upadłych aniołów, po wbiciu ostrza w ziemię pozwala zwrócić na siebie uwagę wszystkiego co otacza upadłego.
*Pazury - zdolność Farików pozwalająca używać pazurów zamiast broni
*Zmiana - zdolność motylkowatych i wilkołaków, pozwala na zmianę rozmiaru oraz wyglądu w zależności od pory roku
Klasowe:
* Biegłość w broni białej (rodzaj broni do wyboru, według uznania) - zdolność piechura
* Biegłość w broni dystansowej (rodzaj broni do wyboru, według uznania) - zdolność strzelca
* Szarża - zdolności jeźdźca
* Strzał z siodła - zdolności jeźdźca
* Zdolności taktyczne - zdolność stratega
* Zmiennokształtność - zdolność szpiega/zwiadowcy, pozwala na zmianę postaci, za pomocą magii lub odpowiedniego specyfiku.
* Kontrola umysłu - zdolność maga umysłu, skrytobójcy lub szpiega, pozwala na przejęcie kontroli nad umysłem innej osoby.
* Stopienie się z cieniem - zdolność zwiadowcy, łowcy lub skrytobójcy, pozwala zostać niewidocznym w cieniu.
* Groza - zdolność maga umysłu, wywołuję panikę.
* Uśpienie - zdolność maga umysłu lub skrytobójcy.
* Rozumienie/przyzwanie zwierząt - zdolność łowcy
* Pięść energii - zdolność maga bitewnego, pozwala razić wrogów kulami czystej energii magicznej
* Pioruny - zdolność maga bitewnego lub maga ognia, pozwala razić wrogów piorunami.
* Kula ognia - zdolność maga ognia, pozwala ciskać kule ognia w konkretny cel
* Ognisty podmuch - zdolność maga ognia, zaklęcie obszarowe rażące płomieniami we wszystko w zasięgu.
* Zamrożenie - zdolność maga wody
* Powódź - zdolność maga wody, pozwala zalać wrogów ogromną falą.
* Lot - zdolność maga powietrza, pozwala latać bez posiadania skrzydeł
* Podmuch - zdolność maga powietrza, pozwala ciskać przeciwników używając podmuchów powietrza
* Wzrost - zdolność maga natury, pozwala kontrolować tępo wzrostu roślin
* Trujący bluszcz - zdolność maga natury, pozwala wyhodować na własnym ciele rośliny produkujący śmiercionośną truciznę
* Oczyszczenie - zdolność uzdrowiciela, pozwala oczyścić organizm z toksyn i innych szkodliwych substancji
* Uzdrawianie - zdolność uzdrowiciela, pozwala leczyć rany
* Nakładanie run - zdolność zaklinacza, pozwala nadać dowolnemu przedmiotowi moc magiczną
* Wskrzeszenie martwych - zdolność maga mroku, nekromanty, pozwala ożywić zwłoki
* Kontakt z duchami - zdolność maga mroku, pozwala na rozmawianie z duszami
* Pomoc - zdolność alchemika, pozwala wzmocnić magicznie dowolną właściwość specyfiku
* Błogosławieństwo - zdolność kapłanów, kapłan otrzymuje jedną z mocy bóstwa na czas określony
* Ziołoznawstwo - zdolność zielarza, pozwala rozpoznawać wszelkiego rodzaju rośliny i wykorzystywać je
* Kopuła - zdolność maga bitewnego, pozwala utworzyć kopułę energetyczną, która chroni przed atakiem.
* Jasnowidzenie - zdolność magów umysłu, pozwala widzieć przyszłość, choć wizje bywają niejasne i pojawiają się dość nieoczekiwanie.
* Hipnotyczna pieśń - zdolność muzyków, pozwala hipnotyzować dźwiękiem.
* Obróbka metali - zdolność kowali do obróbki rud metali i wytwarzania przedmiotów
* Wprawne oko - zdolność kupców, pozwala ocenić daną osobę, wyłapując szczegóły, pomaga to poznać potrzeby potencjalnego klienta, podejść go i nakłonić do zakupu lub podzielanie się jakąś informacją.
* Empatia - zdolność maga mroku, maga umysłu lub uzdrowiciela, polega na odczuwaniu stanów psychicznych innych, poza tym pozwalają regenerować się i częściowo uzdrawiać innych, poprzez absorpcję cierpienia rannej osoby, co tym samym uśmierza ból i pozwala na szybkie zagojenie się pobieżnych ran.
* Wytwórstwo - zdolność rzemieślnika, pozwala na wytwarzanie różnych przedmiotów
Inne zdolności:
* Reinkarnacja - pozwala powstać z martwych, nie może być stosowane zbyt często, a sama reinkarnacja często wymaga odpowiedniego rytuału.
* Ryk smoka - pozwala niszczyć przedmioty oraz zwalać z nóg przeciwnika.
* Jadowite ugryzienie - zatruwa śmiercionośnym jadem ofiarę
* Telepatia - umożliwia porozumiewanie się myślami
* Czytanie z aur - pozwala na odczytywanie stanu emocjonalnego i intencji innych istot
* Okna duszy - pozwala dostrzec różne rzeczy poprzez wpatrywanie się w oczy innej istoty. Mogą to być emocje lub wskazówki czy dana istota jest szczera.
* Czytanie z gwiazd - pozwala wyczytać z gwiazd na przykład przyszłość. Jest to jednak niełatwe i rzadko daje konkretne, jasne odpowiedzi.
* Moc pieczęci - pozwala na korzystanie z mocy konkretnej pieczęci wplecionej w ciało. Pieczęcie są różne, uosabiać mogą zarówno żywioły jak i inne rodzaje magii. Moc ta jednak jest trudna do opanowania i używać można jej rzadko.
* Jedność - pozwala na połączenie umysłu z towarzyszem
* Kopuła - zdolność maga bitewnego, pozwala utworzyć kopułę energetyczną, która chroni przed atakiem.
* Jasnowidzenie - zdolność magów umysłu, pozwala widzieć przyszłość, choć wizje bywają niejasne i pojawiają się dość nieoczekiwanie.
* Hipnotyczna pieśń - zdolność muzyków, pozwala hipnotyzować dźwiękiem.
* Obróbka metali - zdolność kowali do obróbki rud metali i wytwarzania przedmiotów
* Wprawne oko - zdolność kupców, pozwala ocenić daną osobę, wyłapując szczegóły, pomaga to poznać potrzeby potencjalnego klienta, podejść go i nakłonić do zakupu lub podzielanie się jakąś informacją.
* Empatia - zdolność maga mroku, maga umysłu lub uzdrowiciela, polega na odczuwaniu stanów psychicznych innych, poza tym pozwalają regenerować się i częściowo uzdrawiać innych, poprzez absorpcję cierpienia rannej osoby, co tym samym uśmierza ból i pozwala na szybkie zagojenie się pobieżnych ran.
* Wytwórstwo - zdolność rzemieślnika, pozwala na wytwarzanie różnych przedmiotów
Inne zdolności:
* Reinkarnacja - pozwala powstać z martwych, nie może być stosowane zbyt często, a sama reinkarnacja często wymaga odpowiedniego rytuału.
* Ryk smoka - pozwala niszczyć przedmioty oraz zwalać z nóg przeciwnika.
* Jadowite ugryzienie - zatruwa śmiercionośnym jadem ofiarę
* Telepatia - umożliwia porozumiewanie się myślami
* Czytanie z aur - pozwala na odczytywanie stanu emocjonalnego i intencji innych istot
* Okna duszy - pozwala dostrzec różne rzeczy poprzez wpatrywanie się w oczy innej istoty. Mogą to być emocje lub wskazówki czy dana istota jest szczera.
* Czytanie z gwiazd - pozwala wyczytać z gwiazd na przykład przyszłość. Jest to jednak niełatwe i rzadko daje konkretne, jasne odpowiedzi.
* Moc pieczęci - pozwala na korzystanie z mocy konkretnej pieczęci wplecionej w ciało. Pieczęcie są różne, uosabiać mogą zarówno żywioły jak i inne rodzaje magii. Moc ta jednak jest trudna do opanowania i używać można jej rzadko.
* Jedność - pozwala na połączenie umysłu z towarzyszem
Jeżeli masz pomysły na inne zdolności, napisz mi o tym.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz