Zakon wojowników:
* piechur (specjalizuje się w różnorakiej broni białej, począwszy
od mieczy po broń egzotyczną jak katar, czy nawet broń krótkiego
dystansu jak bicz)
* strzelec (specjalista w broni dystansowej jak łuki, proce i kusze)
* jeździec (wojownik atakujący z grzbietu wierzchowca, zarówno w zwarciu jak i z dystansu; należy wypełnić formularz na towarzysza)
Ithilien
Ithilien
* strateg (odpowiada, za analizę informacji od zwiadowców i pomaga dowódcy w odpowiednim rozmieszczeniu wojsk w razie ataków)
Zakon cienia:
* szpieg (jego zadaniem jest infiltracja szeregów wroga, zdobywanie informacji, często w sposób niekonwencjonalny)
* zwiadowca (poszukuje śladów obecności wroga, z dystansu ocenia siły nieprzyjaciela i określenia jego pozycji)
* skrytobójca (zajmuje się szybką i cichą eksterminacją konkretnego celu)
Wildness , Raven
Wildness , Raven
* łowca (często współpracuje ze zwiadowcami, posiada unikalne
zdolności pozwalające mu na kontrolowanie zwierząt, preferuje krótką
broń białą jak sztylety lub lekką dystansową; często korzystają z pomocy
towarzyszy)
Zakon magów:
* mag bitewny (wszechstronny mag używający głównie zaklęć ofensywnych; najczęściej posługuje się magią ognia, energii lub umysłu)
* mag ognia (posiada kontrolę nad żywiołem ognia)
Calerian
Calerian
* mag wody (posiada kontrolę nad żywiołem wody)
* mag ziemi (posiada kontrolę nad żywiołem ziemi)
* mag powietrza (posiada kontrolę nad żywiołem powietrza)
* mag natury (posiada władzę and naturą)
Arissa
Arissa
* mag umysłu (potrafi włamywać się do umysłu innej osoby, kontrolować ją bądź unieruchomić, a po odpowiednim treningu nawet zabić)
* mag uzdrowiciel (jego specjalnością są zaklęcia uzdrawiające)
Koujaku
Koujaku
* mag czasu (stanowisko unikatowe!!)
* zaklinacz (przekuwa bronie używając run i glifów, dzięki czemu może nadać przedmiotom właściwości magiczne)
* zaklinacz (przekuwa bronie używając run i glifów, dzięki czemu może nadać przedmiotom właściwości magiczne)
* alchemik (tworzy mikstury i inne specyfiki używając naturalnych wspomaganych licznymi zaklęciami)
* mroczny mag (posługuje się magią mroku, nekromancją i magią krwi)
*mag białej magii (posługiwać się może tylko magią białą)
*mag białej magii (posługiwać się może tylko magią białą)
Inne profesje:
* kapłan (oddaje cześć bóstwom, może zostać obdarzony którąś z ich mocy)
* zielarz (wytwarza wszelkiego rodzaju specyfiki z ziół i minerałów pochodzenia naturalnego)
* dyplomata (jego zadaniem jest negocjacja, ma przede wszystkim starać się uzyskać pokój między zwaśnionymi stronami)
* kowal (zajmuje się obróbką metali, wytwarza broń, zbroję, elementy kosturów, często współpracuje z rzemieślnikami)
* filozof (jego zadaniem jest zgłębianie tajemnic istoty tego świata)
* samuraj (stanowisko tylko dla drowów! Są oni odpowiednikami piechurów, ciężkimi wojownikami specjalizującymi się w walce krótko, średniodystansowej)
* ninja ( stanowisko tylko dla drowów! Są oni odpowiednikami łowców, skrytobójców i zielarzy, posiadają znajomość roślin i trucizn, atakują lekką bronią białą lub dystansową, najczęściej z ukrycia)
* kurier - Zajmuje się transportowaniem wiadomości i niewielkich przesyłek. Ich umysły często chronione są magicznie.
* złodziej - profesja stara jak świat, złodziej może być wynajęty.
* kupiec - czyli ktoś kto zaoferować może najróżniejsze towary
*bard - czyli bardowie i inni umilający życie innym śpiewem i grą.
*wynalazca - zajmuje się konstruowaniem różnorakich urządzeń, często stanowisko to zajmują krasnoludy i gnomy.
*Strażnik spokoju (tylko dla aniołów)
*Rolnik (mieszkaniec wsi, zajmuje się uprawą roli)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz